Kontakt:
Telefon: +48 55 2482001
Email: paslek@paslek.pl
Strona urzędu
Strona BIP
Adres: pl. Wojciecha św. 5, 14-400 Pasłęk
Lokalizacja: Zobacz lokalizację na Google Maps
Klauzula Informacyjna - RODO
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)
informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pasłęka
Dane kontaktowe: Urząd Miejski w Pasłęku, pl. św. Wojciecha 5, telefon:
+48 552402001, adres poczty elektronicznej: burmistrz@paslek.pl
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Pągowski
Dane kontaktowe: tel. +48 552402001,, adres e-mail: iod@paslek.pl
3. Przetwarzanie odbywa się na podstawie:
3.1 obowiązujących przepisów prawa, lub:
3.2 zawartych umów, lub
3.3 udzielonej zgody.
w następujących celach:
a) realizacji zadań Urzędu Miejskiego w Pasłęku,
b) zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (w tym prowadzenia rekrutacji),
c) realizacji umów (w tym świadczenia usług),
d) prowadzenia zamówień publicznych,
e) realizacji praktyk i staży,
f) wystawienia faktury, rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej,
dokonywania rozliczeń finansowych,
g) zapewnienia bezpieczeństwa (monitorowanie),
4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w punkcie 3
odbiorcami danych osobowych mogą być:
a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub
działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które
wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b) inne podmioty oraz osoby fizyczne, które na podstawie stosownych umów
podpisanych z Urzędem Miasta w Pasłęku przetwarzają dane osobowe.
Szczegółowy wykaz podmiotów zawarty jest w Rejestrze Czynności Przetwarzania.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla
którego były przetwarzane oraz zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.
6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące
uprawnienia:
a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych
danych;
b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych;
d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
e) prawo do przenoszenia danych;
f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach
ochrony danych osobowych.
7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie
zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, zainteresowanemu przysługuje
prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu
na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej
cofnięciem, z obowiązującym prawem.
8. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma
charakter dobrowolny.
9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę
przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między
stronami umowa.
10. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.