RODO

 

Klauzula Informacyjna - RODO

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)

2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z

przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych

oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych)

informuję, że:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Pasłęka

Dane kontaktowe: Urząd Miejski w Pasłęku, pl. św. Wojciecha 5, telefon:

+48 552402001, adres poczty elektronicznej: burmistrz@paslek.pl

2. Inspektorem Ochrony Danych jest Andrzej Pągowski

Dane kontaktowe: tel. +48 552402001,, adres e-mail: iod@paslek.pl

3. Przetwarzanie odbywa się na podstawie:

3.1 obowiązujących przepisów prawa, lub:

3.2 zawartych umów, lub

3.3 udzielonej zgody.

w następujących celach:

a) realizacji zadań Urzędu Miejskiego w Pasłęku,

b) zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Pasłęku (w tym prowadzenia rekrutacji),

c) realizacji umów (w tym świadczenia usług),

d) prowadzenia zamówień publicznych,

e) realizacji praktyk i staży,

f) wystawienia faktury, rachunku i prowadzenia sprawozdawczości finansowej,

dokonywania rozliczeń finansowych,

g) zapewnienia bezpieczeństwa (monitorowanie),

4. W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa w punkcie 3

odbiorcami danych osobowych mogą być:

a) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub

działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które

wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;

b) inne podmioty oraz osoby fizyczne, które na podstawie stosownych umów

podpisanych z Urzędem Miasta w Pasłęku przetwarzają dane osobowe.

Szczegółowy wykaz podmiotów zawarty jest w Rejestrze Czynności Przetwarzania.

5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu dla

którego były przetwarzane oraz zgodnie z obowiązującymi wymogami prawnymi.

6. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługują następujące

uprawnienia:

a) prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych

danych;

b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;

c) prawo do żądania usunięcia danych osobowych;

d) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

e) prawo do przenoszenia danych;

f) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych;

g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach

ochrony danych osobowych.

7. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie

zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, zainteresowanemu przysługuje

prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu

na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej

cofnięciem, z obowiązującym prawem.

8. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody

osoby, której dane dotyczą, podanie danych osobowych Administratorowi ma

charakter dobrowolny.

9. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę

przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między

stronami umowa.

10. Dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Do góry